09029098657info@ariatadris.ir
تصویر کاربر
نام و نام خانوادگی

بنر چیست؟

 بنر چیست؟

ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، نمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می کنند. متن های به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد.

بنرها به دو دسته تقسیم میشوند

1-بنر های چاپی

2-بنر های غیرچاپی

 

بنر چاپی چیست؟

پرچم یا تکه‌ای پارچه است که دربردارندهٔ یک نماد، نشان‌واژه، شعار، یا پیامی دیگر است.

 

بنرغیر چاپی چیست؟

امروزه معمولاً منظور از بنر،پیام‌های تبلیغاتی‌ایی است که در سطح وب استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً پیام خود را در قالب طرحی هنرمندانه از تصاویر و متن های زیبا برای اهداف تبلیغاتی بیان می‌کنند. اساساً این گونه بنرها بر اساس تکرار مجموعه‌ای از تصاویر پشت سر هم یا همان تصویر بر ثانیه ساخته می‌شوند که تصاویر یا متون داخل بنر پس از گذشت مثلاً یک ثانیه به اندازه معینی جابجا شده و تشکیل تصویر انیمیشن حاوی تبلیغات را می‌دهند که این تصاویر با پسوند GIF ذخیره می‌شوند و در سر صفحه یا پانوشت یک وب سایت به نمایش در می‌آیند.

 

 

فرق بنر با چاپ فلکس چیست ؟

گاهی بنرهای چاپ شده برای نمایان کردن محتوای خود دارای محدودیاتی هستند که از کمبود نور و تاریکی محیط پیرامون آن ها به عنوان یکی از مهمترین این عوامل می توان یاد کرد . در همین رابطه شاهد این هستیم که در کنار بسیاری از بزرگراه ها ، خیابان ها ، پل های هوایی یا سردر برخی فروشگاه ها ، بنرهای نصب شده بواسطه تاباندن نور به آن ها روشن شده و بدین ترتیب این امکان را به مخاطبین خود می دهند تا بتوانند از محتوای آن ها دیدن کنند .

با وجود اینکه این روش به کاربرد شبانه‌روزی این نوع بنرها کمک می کند ، اما پر واضح است که ظرافت لازم برای استفاده شدن در محیط های سرپوشیده را ندارد ، به همین منظور عده ای با تعبیه این چشمه نور در پشت بنر ، علاوه بر معطوف کردن همه انوار ساطع شده به پشت اثر و به وجود آوردن امکان بهتر دیده شدن آن ، مقدمات استفاده از این پدیده را در فضاهای بسته نیز به وجود می آورند .

در این سازوکار که بدان تابلوی فلکس یا فلکسی فیس گفته می شود (قوطی فلزی با ردیف های موازی LED یا لامپ مهتابی) ، محتوای تصویری روی مدیایی نازکتر به صورت پررنگ تر چاپ شده (بنرهای معمولی نور را از خود عبور نمی دهند) و بدین ترتیب در قالب های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند .

 

برای یاد گیری کامل  بنر دوره صفرتاصد فتوشاپ بهترین گزینه برای شماست.

 

همچنین شما میتوانید برترین و کاملترین دوره فتوشاپ درسایت مشاهده کنید. جهت مشاهده صفحه دوره کلیک کنید.

Top